Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Ανέκδοτο μόνο για τους Χαλκιδικιώτες

Το Ανέκδοτο που ακολουθεί είναι αποκλειστικά μόνο για τους Χαλκιδικιωτες και συγκεκριμένα για
την Β. Χαλκιδική Να είναι καλά αυτός που το έγραψε .........
ΕΓΚΛΗΣΗ
Απόστολου Παπαγεωργίου του Μιχαήλ, κατοίκου Ιερισσού
ΚΑΤΑ
Του Χρήστου Πάχτα, Δημάρχου Αριστοτέλη Χαλκιδικής, που κατοικοεδρεύει στον Αριστοτέλη Χαλκιδικής, δημοτικό κατάστημα Αρναίας
Θεσσαλονίκη, 25 Ιουνίου 2013
Κύριε Εισαγγελέα,
Ο εγκαλών είμαι πολιτικός μηχανικός με μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία άνω των 40 ετών, μεσούσης της οποίας διετέλεσα και πρόεδρος των Διπλωματούχων Μηχανικών Θεσσαλονίκης, ενώ έχω υπηρετήσει τα κοινά με την ιδιότητα του δημοτικού συμβούλου στον πρώην Δήμο Σταγείρων-Ακάνθου την τετραετία 2007-2010.
Από αγάπη για τον τόπο μου, έχω αφιερώσει τη ζωή μου στον μη-βίαιο αγώνα ενάντια στις μεταλλευτικές δραστηριότητες για την ανάκτηση χρυσού σε όλη τη Βόρειο Ελλάδα και κυρίως στην πατρίδα μου τη Χαλκιδική, ενώ είμαι ένας από τους πολίτες που προσέφυγαν κατ’ επανάληψη ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας κατά των επενδύσεων εξόρυξης χρυσού και της καταστροφής των δασών της Β.Χαλκιδικής και δικαιώθηκαν από τις αποφάσεις του. Παράλληλα είμαι Πρόεδρος του γνωστού Σωματείου με τον διακριτικό τίτλο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ», που λειτουργεί και το ομώνυμο ιστολόγιο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις