Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ

Πόσες γυναίκες, λαχταρούν να κρατήσουν τα χέρια τους ένα μωρό;;;;
Πόσες γυναίκες ματώνει η κάρδια τους και ελπίζουν και παλεύουν για ένα παιδί;
Πόσες γυναίκες θα ήθελαν να είναι μάνουλες και να ακούν αυτή την λέξη..να βλέπουν 2 γλύκα ματάκια την ανόθευτη , την άδολη αγάπη;
Εσείς που έχετε νοιώσει τα προηγούμενα, καταλαβαίνετε ……………………
Εσείς που παλέψατε και τα καταφέρετε ξέρετε τι πόνος είναι………

Εγώ που ξεκάθαρα το έχω ζήσει……….. σας λέω ότι είναι
ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ……..
Δυνατή νοιώθω και ακόμη ελπίζω!!!!!!
Ελπίζω για ένα παιδί της καρδιάς και ας μην έχω νοιώσει το σκίρτημα μέσα μου…….
Να γίνει ένα με μένα και ας μην είναι σάρκα από την σάρκα μου……….
Σήμερα άκουσα κάπου, σε ένα χωρίο…… δεν έχει σημασία ποιο……
Λογία που φώναξε κάποια κύρια, που φορεί
ΣΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ(δεν μπορώ ειλικρινά να δώσω άλλη περιγραφή)……
Βγήκε να βρίσει και να «στολίσει» με κοσμητικό επίθετο μια μάνα της καρδιάς ….γιατί είναι υπέρ της επένδυσης…….
Κουβέντες που πονάνε???……… ΑΛΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΓΗ…..?
«ΑΤΕΚΝΗ» την αποκαλεσε………

Η γυναίκα( που δεν μίλησε, δεν «γύρισε» τίποτα) είχε την μεγάλη τύχη να αποκτήσει ένα ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΙΑ……….ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!!!!! ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑ.
ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΤΥΧΗ ΤΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΥΡΩ ΤΗΣ………ΜΑΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ….
ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ, ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΙ, ΤΟ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ … ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ!!!!!!!!!
ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΑΝΑ ΜΕ ΕΓΓΟΝΙΑ…………
ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΔΑΚΡΥΣΕ…….
ΔΑΚΡΥΣΕ …….. ΜΑΤΩΣΕ….. ΠΟΝΕΣΕ…………..
ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ……..
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ
ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ.
ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ.
Η ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ……. ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΗΘΟΣ ΜΑΣ.
ΟΣΑ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ….. ΌΣΟ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ…..
ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΥΧΗ ΜΑΣ… Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις