Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Κατάθεση υποψηφιότητας για τον Δήμο Πολυγύρου

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι
Έχω την χαρά να σας ανακοινώσω ότι θέτω εκ νέου τον

εαυτό μου στην κρίση σας, καθώς θα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το συνδυασμό του Αστέριου Ζωγράφου «Ισχυρός Δήμος» στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές στις 26 Μαΐου 2019. Για ακόμη μια εκλογική αναμέτρηση διεκδικούμε την ανανέωση της εντολής από τους πολίτες του διευρυμένου δήμου Πολυγύρου, ώστε να κάνουμε αυτόν τον τόπο πρότυπο αυτοδιοίκησης.
Καλώ όλους εσάς να συμμετέχετε ενεργά σε αυτή την εκλογική διαδικασία, συνυπολογίζοντας ότι το νέο πλαίσιο «Κλεισθένη» καθιστά πλέον τους δημοτικούς συμβούλους βασικούς παράγοντες στη λήψη αποφάσεων για τον Δήμο. Η υπόσχεσή μου είναι ότι θα εξακολουθήσω να μάχομαι με το ίδιο σθένος για το συμφέρον του τόπου μας. Μαζί καταφέραμε πολλά και ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας ώστε να συνεχίσουμε το έργο μας και να φτάσουμε ακόμη ψηλότερα. Το οφείλουμε σε εμάς και τα παιδιά μας.
Εύχομαι ολόψυχα γόνιμο αγώνα και καλή επιτυχία σε όλους τους άξιους συνυποψηφίους μου. Η συνέπεια λόγων και έργων του υποψήφιου δημάρχου Αστέριου Ζωγράφου είναι αυτό που χαρακτηρίζει τον ίδιο, αλλά και όλους όσους απαρτίζουμε το ψηφοδέλτιο.

«Ισχυρός Δήμος» σημαίνει ισχυρός δημότης.
Συνεχίζουμε…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις