Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής

Η κατάσταση έχει φθάσει σε τέλμα! Επικοινωνώ μαζί σας διότι μετά από αγανάκτηση και μεγάλη ταλαιπωρία που βίωσα χθες σε δρομολόγιο από
Αρναία για Θεσσαλονίκη θεωρώ πως πρέπει να γίνει κάτ άμεσα! Χθες λοιπόν, μαζί με αρκετούς συμπολίτες μου περιμέναμε το λεωφορείο για το δρομολόγιο των 19:10 από Αρναία για Θεσσαλονίκη. Η ώρα είχε πάει 19:40 και ένας υπάλληλος των ΚΤΕΛ μας ενημέρωσε πως χάλασε το λεωφορείο και θα αργήσει να έρθει το καινούργιο. Όπερ και εγένετο! Το λεωφορείο κατέφθασε 20:20, με καθυστέρηση δηλαδή μίας ώρας και δέκα λεπτών. γεμάτο, χωρίς ελεγκτή. Ευτυχώς κατέβηκαν κάποιοι επιβάτες στην επόμενη στάση και καθίσαμε. Οι τελευταίες 4 θέσεις του λεωφορείου ήταν βρεγμένες διότι έσταζε το κλιματιστικό με αποτέλεσμα στην Παλαιόχωρα που εισήλθαν και άλλοι επιβάτες να παραμείνουν όρθιοι μέχρι τη Θεσσαλονίκη! Παρεμπιπτόντως υπήρχε και άτομο με ειδικές ανάγκες που του παραχωρήθηκε θέση από ευγενικό συμπολίτη μου! Ο πολύ εξυπηρετικός οδηγός δεν μπορούσε να κάνει τίποτα και είναι απόλυτα κατανοητό! Εσείς πρέπει να κάνετε κάτι! Αισίως φθάσαμε στη Θεσσαλονίκη στις 21:40! Θα έπρεπε να είχαμε φθάσει στις 20:20! Αυτά τα σκηνικά συμβαίνουν πάρα πολύ συχνά και σας γράφει ένα πελάτης σας επί 15 συναπτά έτη και για σχεδόν καθημερινή μετακίνηση. Δεν αναφέρομαι φυσικά στο οτι χάλασε το λεωφορείο γιατί αυτά συμβαίνουν. Το πρόβλημα είναι ότι συμβαίνουν πάρα πολύ συχνά πλέον! Στεκόμαστε στη στάση και δεν ξέρουμε εάν θα έρθει πλέον λεωφορείο και βάζουμε στοίχημα για το μέγεθος της καθυστέρησης!!! Υπήρχαν άνθρωποι στο λεωφορείο που έπρεπε να προλάβουν πτήση για εξωτερικό και πραγματικά δεν ξέρω εάν την πρόλαβαν! Υπήρχαν άνθρωποι που έπρεπε να πάρουν την ινσουλίνη τους και δεν είχαν προβλέψει πως θα καθηστερήσει το λεωφορείο για πολλοστή φορά, πολλοστή!, 80 λεπτά να φθάσει στη Θεσσαλονίκη. Υπήρχαν άνθρωποι, όπως εγώ, που έπρεπε να προλάβουμε λεωφορείο από τα ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ για Αθήνα! Υπήρχα ξένοι επιβάτες με τους οποίους μιλούσα στο λεωφορείο και δεν μπορούσαν να φαντασθούν την ταλαιπωρία που βιώναμε και την άσχημη κατάσταση του λεωφορείου! Έβγαζαν φωτογραφίες και φαντάζομαι όχι από ενθουσιασμό! Δυστυχώς οι καταστάσεις αυτές αποτελούν καθημερινότητα για εμάς που δεν έχουμε άλλο μέσο για να μετακινηθούμε και αναγκαζόμαστε, δυστυχώς λέω πάλι, να επιλέγουμε τα παλαιά και βρώμικα λεωφορεία, δίχως εισπράκτορα, πάντα αργοπορημένα και αρκετές φορές χωρίς ούτε θέσεις για να καθίσουμε, των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής! Του ομορφότερου και πιο δημοφιλούς ίσως προορισμού της χώρας μας! Αναγκάζομαι να γράφω αυτήν την επιστολή διότι μετά και το χθεσινό περιστατικό αγανακτήσαμε όλοι οι επιβάτες! Ήταν 1 Μάη και έπρεπε να προβλεφθεί η αυξημένη επιβατικότητα, όπως και το Πάσχα που προσφάτως πάλι γινόταν παρόμοια σκηνικά με όρθιους επιβάτες για 80 χιλιόμετρα! Υπάρχει μεγάλη ταλαιπωρία και από μεγάλους ανθρώπους που πραγματικά πολλές φορές αναγκάζονται να περιμένουν, όπως και εγώ πολύ ώρα να έρθει το πολυπόθητο λεωφορείο. Η κατάσταση είναι απελπιστική. Χρησιμοποιώ τακτικά πολλά ΚΤΕΛ άλλων νομών και πραγματικά αυτή τη κατάσταση δεν την έχω βιώσει πουθενά αλλού. Είμαι πληροφορικός και αισθάνομαι ντροπή που δεν μπορώ να αγοράσω το εισητήριο και να κρατήσω τη θέση μου ηλεκτρονικά! Ζούμε στο 2018! Πιο άλλο ΚΤΕΛ δεν έχει δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικού εισητηρίου σήμερα; Λυπάμαι πολύ. Αναγκάζομαι να δημοσιοποιήσω την παρούσα επιστολή μου στα τοπικά αλλά και πανελλαδικά blogs και sites με σκοπό την ευαισθητοποίηση σας και παντός υπευθύνου αλλά και την ενημέρωση του κόσμου για την κατάσταση που επικρατεί επί χρόνια. Λυπάμαι πολύ και οργίζομαι διότι για άλλη μία φορά ταλαιπωρήθηκα και έφθασα τελικώς στον προορισμό μου που ήταν η Αθήνα με καθυστέρηση 2 ωρών. Έχει συμβεί επανειλλημμένα να ταλαιπωρούμαι και εγώ αλλά κι πολλοί από τους συμπολίτες μου. Λυπάμαι που αναγκάζομαι να επιβιβάζομαι και να χρησιμοποιώ τα λεωφορεία σας αλλά δυστυχώς δεν έχω άλλον τρόπο. Εύχομαι και ελπίζω η αγανάκτηση μου να σας κινητοποιήσει και να αλλάξει κάτι, έστω το παραμικρό προς το καλό όλων μας, αλλά δεν το πιστεύω. Σας παραθέτω ελάχιστα από τα βιώματα μου στα Κτελ Χαλκιδικής και πιστέψτε με θα μπορούσα να γράψω, δυστυχώς λέω πάλι, πολλά ακόμη. Μήνυμα Αναγνώστη Read more: http://ergoliptesxalkidikis.blogspot.com/2018/05/blog-post_18.html#ixzz5ENerw28Z

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις