Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

"Είδαν τον φονιά της κόρης μου και τον εγγονό μου στα Μουδανιά", λέει ο παππούς του μικρού Φοίβου

Σαρωτικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση εξαφάνισης
του μικρού Φοίβου, του τετράχρονου του απήχθη από τον πατέρα του, τον Αλβανό συζυγοκτόνο Τζέημς Κλοντ Λέσι.
Λίγες ώρες αφότου μια γυναίκα κατήγγειλε στον ιδιωτικό ερευνητή Γιώργο Τσούκαλη ότι είδε στην Αθήνα τον Αλβανό που σκότωσε τη γυναίκα του και εξαφανίστηκε μαζί με το παιδί, ο παππούς του μικρού Φοίβου μίλησε στο protothema.gr και αποκάλυψε ότι ένας ταξιτζής είδε τον καταζητούμενο σε περιοχή περιμετρικά των Μουδανιών.
«Ένας ταξιτζής είδε τον φονιά της κόρης μου με τον εγγονό μου σε περιοχή περιμετρικά των Μουδανιών κρατούσε στα χέρια του ένα μαύρο πορτοφόλι με πολλά χρήματα», ανέφερε και πρόσθεσε: «Γνωρίζω ότι είχε ένα μαύρο δερμάτινο πορτοφόλι ο πρώην γαμπρός μου. Η αστυνομία σαρώνει την περιοχή κοντά στο χωριό Φλογητά».
«Μπορεί να έχουμε εξέλιξη απόψε. Είναι στα ίχνη του η περιοχή που εστιάζουν τις έρευνες οι αστυνομικοί. Έχει δέντρα, πιθανόν να κρύβεται κάπου εκεί», ανέφερε.
Όπως εξήγησε ο πατέρας της άτυχης Λέλας Μαυρομάτη, ο Κλοντ Λέσι πιθανότατα προσπάθησε να επιβιβαστεί σε λεωφορείο, αλλά δεν τα κατάφερε γιατί μάλλον ένιωσε πως έγινε αντιληπτός και τράπηκε σε φυγή.
«Η νύχτα  θα είναι μακρά. Μακάρι να τον εντοπίσουν οι αστυνομικοί και να βρεθεί ο εγγονός μου ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά με τη βοήθεια του Θεού. Δεν αντέχουμε πια αυτό το μαρτύριο», είπε ο κ. Μπάμπης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αστυνομία χτενίζει πόντο-πόντο την περιοχή και στο σημείο βρίσκεται η οικογένεια του μικρού Φοίβου ελπίζοντας σε ένα θαύμα.
Στο protothema.gr μίλησε και ο οδηγός του ταξί ο οποίος είδε τον Αλβανό συζυγοκτόνο και το παιδί.
«Μου ζήτησε να τον μεταφέρω στα ΚΤΕΛ Μουδανιών είχε μαζί του ένα μικρό παιδί ίδιο με το Φοίβο. Του ζήτησα να μου δείξει τα χαρτιά του κατάλαβα ότι ήταν Αλβανός και δεν επιτρέπεται να μεταφέρω ως οδηγός ταξί αλλοδαπούς χωρίς χαρτιά χωρίς άδεια παραμονής», ανέφερε και πρόσθεσε: «Έκανε ότι ψάχνει στο πορτοφόλι του αλλά μου είπε πως δεν το βρίσκει το χαρτί και είδα πως κρατούσε ένα πορτοφόλι με πολλά χρήματα μέσα».
«Ένιωσε άβολα, δεν φαινόταν καλά το πρόσωπο του το είχε μισοκαλλυμενο με κουκούλα. Φορούσε ένα πανωφόρι και έδειχνε πολύ ταλαιπωρημένος. Ο πιτσιρίκος μου φάνηκε μια χαρά. Κατέβηκε και μου είπε ότι θα πάει στη Θεσσαλονίκη με ΚΤΕΛ. Σκέφτηκα ότι πρέπει να καλέσω την αστυνομία γιατί μου φάνηκε ότι ήταν ο συζυγοκτόνος που ψάχνουν. Από τον μικρό το κατάλαβα», είπε και συνέχισε: «Δυστυχώς εξαφανίστηκε αλλά δεν επιβιβάστηκε στο λεωφορείο για Θεσσαλονίκη. Όλα αυτά έγιναν χθες στις επτά το απόγευμα».
πηγή: protothema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις