Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Πυροσβέστες έσωσαν σκύλο που έπεσε σε πηγάδι βάθους 30 μέτρων κοντά στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής Read more: http://ergoliptesxalkidikis.blogspot.com/2019/01/30.html#ixzz5c2ksGiK6

Oι άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σταγείρων – Ακάνθου διέσωσαν  έναν κυνηγετικό σκύλο, τον Ρεξ,
ο οποίος εξαφανίστηκε προχθές το μεσημέρι κατά τη διάρκεια του κυνηγιού αγριογούρουνου και τελικά εντοπίστηκε από το GPS στο περιλαίμιο του εγκλωβισμένος και τραυματισμένος μέσα σε πηγάδι βάθους 30 μέτρων στην περιοχή Αρχαία Μεταλλεία στη Χαλκιδική μεταξύ Ολυμπιάδας – Βαρβάρας.



Ο υποπυραγός Γεώργιος – Νικόλαος Αναγνωστάκος, μέσω facebook ευχαρίστησε θερμά τους συναδέλφους του που βοήθησαν στη διάσωση του ζώου για το οποίο εκείνος κατέβηκε στο πηγάδι για να το βγάλει από εκεί ζωντανό. Συγκεκριμένα επισημαίνει τα εξής: «Στην περιοχή “πηγάδια” μεταξύ Ολυμπιάδας – Βαρβάρας κληθήκαμε για απεγκλωβισμό σκύλου ο όποιος έπεσε σε πηγάδι από τα Αρχαία Μεταλλεία βάθους 30 μέτρων… Κάποιοι είπαν: Έλα μωρέ σκύλος είναι αφήστε τον είναι επικίνδυνο… Ήταν εκεί από χθες με σπασμένο πόδι και αρκετά χτυπημένος από την πτώση… ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ…





Η πληρωμή μου; Αυτό το ανεκτίμητο φιλί… Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου και το κλιμάκιο Σταυρού για την συνδρομή στην επιχείρηση! Δύσκολη αλλά πολύ ξεχωριστή διάσωση και συμβάντα που σε κάνουν να αγαπάς κι άλλο τη δουλειά σου! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!!!
Αναγνωστάκος Γεώργιος Νικόλαος
Υποπυραγός
Υποδιοικητής ΠΥ ΣΤΑΓΕΙΡΩΝ ΑΚΑΝΘΟΥ».

Ο κ. Αναγνωστάκος εξήγησε στο www.zoosos.gr ότι το σκυλί μετά τη διάσωση το έδωσαν στον ιδιοκτήτη του για να το μεταφέρει για περίθαλψη.  Και μας περιέγραψε ως εξής τα όσα βίωσε με αφορμή τη διάσωση του ζώου: «Ανεκτίμητα συναισθήματα καθώς δεν θα ξεχάσω τα μάτια του Ρεξ που με κοίταζαν με ευγνωμοσύνη και κυρίως το πόσο συνεργάσιμο ήταν το ζώο όπως το έδενα για να το τραβήξουν πρώτα επάνω πάρα τους πόνους του.
Έμεινε ακίνητο κι έγλειφε τα χέρια μου. Μου έδωσε δύναμη για την χρονιά που μόλις ξεκίνησε. Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ ότι είναι σκύλος και το ρίσκο ήταν μεγάλο κ.τ.λ. Δεν θα τον άφηνα εκεί με τίποτα!
Σαν επικεφαλής όμως και υπεύθυνος της επιχείρησης πήρα την απόφαση να κατέβω ο ίδιος όχι γιατί οι συνάδελφοί μου δεν ήταν άξιοι, αλλά γιατί θα προτιμούσα η στραβή να τύχαινε σε μένα παρά σε κάποιον άλλο και να είναι από δική μου απόφαση!
Ήταν μία ακόμα σημαντική στιγμή στην καριέρα μου στο Σώμα που θα μου μείνει αξέχαστη. Καλή χρονιά σε όλους!»


Read more: http://ergoliptesxalkidikis.blogspot.com/2019/01/30.html#ixzz5c2klfgSw

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις