Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

ΘΕΙΑ ΕΙΡΩΝΙΑ & ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ…



dsc_2458Πολύ ενοχλήθηκε ο Vasilinos – Αγγελόγλου που το κλίμα στον εορτασμό στον εορτασμό της Αγίας Βαρβάρας ήταν ενωτικό… Τόσο, που σε μια  προφανώς
ειρωνική ανάρτηση στο μπλογκ του, ζητά«συγγνώμη, διότι με τον αυθορμητισμό μου δεν μπόρεσα να κατανοήσω το πνεύμα της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ σας, με αποτέλεσμα να κινδυνέψει η ενότητα  του κινήματος. Σας το υπόσχομαι δεν θα ξαναπαρέμβω ώστε να διαταράξω την “ενότητά σας”»
Ιδιαίτερα ενοχλήθηκε ο άγιος πατέρας, επειδή παρευρέθηκαν δίπλα-δίπλα άνθρωποι που ο ίδιος θα προτιμούσε προφανώς μόλις συναντώνται στο δρόμο να αρχίζουν να τσακώνονται και να βρίζονται, αλλιώς δεν δικαιολογείται το κάτωθι σχόλιο:
«Για να σας μεταφέρουμε λίγο στο εορταστικό κλίμα της Ενωτικής Πρωτοβουλίας, σας παραθέτουμε την κάτωθι φωτογραφία όπου διακρίνεται ο κ. Πάχτας αριστερά (ο οποίος έχει μηνύσει τη «μισή Ιερισσό» για εγκληματική οργάνωση κ.λ.π.), δίπλα του βρίσκεται ο Δήμαρχος κ. Μίχος, δίπλα από τον κ. Γιάννη Γιώργου, αντιπεριφερειάρχη (που ως νομαρχιακός σύμβουλος και αντινομάρχης έχει υπογράψει όλες τις θετικές γνωμοδοτήσεις για την εταιρεία), διακρίνεται ο αντιδήμαρχος Ιερισσού κ. Δημήτρης Ψιλιάγκος και δίπλα είναι ο κ. Δημήτρης Κούτρας (ο Πρόεδρος της «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.»)».
Τέλος, στο σημείο όπου ζητάει «συγνώμη» για την διατάραξη της «ενότητας», θα του προτείναμε να ξαναδημοσιεύσει το κείμενο χωρίς τα εισαγωγικά σε ορισμένες εκφράσεις και λέξεις, και τότε μπορεί και να τον πιστέψουμε…
«Το τελευταίο χρονικό διάστημα με αφορμή την απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου της 20-11-2014, με την παρέμβασή μου και τη δριμεία κριτική μου, ειπώθηκε από κάποιους ότι με τις ενέργειές μου, τους λόγους, τις αναρτήσεις μου, διαρρηγνύω την ενότητα του κινήματος. Βασανίστηκα αυτά τα βράδια για το αν τελικά «εγώ είμαι τρελός ή όλοι οι άλλοι». Σήμερα ανήμερα της αγίας Βαρβάρας, φαίνεται ότι μάλλον εγώ είμαι «τρελός» και αισθάνομαι την ανάγκη δημοσίως «να ζητήσω συγγνώμη» από το Συντονιστικό Ιερισσού, την ενωτική πρωτοβουλία και όλους τους λοιπούς που ενόχλησα και διέρρηξα την ενότητά τους. Αυτό δεν έγινε από πρόθεση, αλλά από πλάνη περί τα πράγματα. Προφανώς είχα λανθασμένα εκλάβει το κείμενο της Διακήρυξης της Ενωτικής Πρωτοβουλίας, είχα προφανώς εντελώς παρανοήσει το συγκεκριμένο απόσπασμα της διακήρυξης που ανέφερε: «Η εγγύηση της ενότητας με την οποία πρέπει να πορευτούμε σ’αυτόν τον δρόμο, είναι πατριωτική υπόθεση και καθήκον όλων μας. Ενωμένοι θα νικήσουμε με ένα και μοναδικό ενωτικό πατριωτικό αγωνιστικό ψηφοδέλτιο…». «Ζητώ συγγνώμη» για μια ακόμα φορά που παρ’ότι δεν υπέγραψα τη Διακήρυξη, δεν συνέβαλα στην προωθούμενη ενότητα που με πολύ μεγάλη επιμέλεια όλοι επιθυμούν και επικροτούν να βασιλεύσει στη Β. Χαλκιδική. Ζητώ από όλους σας συγγνώμη και πάλι συγγνώμη και χίλια συγγνώμη.»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις